1. toukokuuta 2016

Goodies from Born Pretty Store

Heiiii. Tällä kertaa on esiteltävänä muutama juttu Born Pretty Storelta. Sain valita taas tuotteita testiin, ja vasta valitsemisen jälkeen sain kuulla, että BPS:n leimauslakoista ei löydy lainkaan inci-listaa, joten niiden käyttö on vähän arveluttavaa. Kysyin asiaa Facebookin Kynsikoristekirppiksellä - muutamalla oli hyviä kokemuksia ja pari taas suositteli ettei käyttäisi niitä lainkaan. Mun kynsikullat on mulle niin rakkaat (:D) että en halua ottaa mitään riskejä, joten sovittiin BPS:n aspan kanssa, että testaan lakat tekokynnelle. Fair enough.

Tosi harmi muuten, ettei näissä kaikissa lakoissa ole etikettiä saati sävyjen nimiä!

Käytin tosiaan tikutustikkuja (mikä sana...) joita joskus ostin kun ajattelin aloittaa tikuttamisen, mutta puhti loppuikin kesken ja nyt mulla on hervoton määrä niitä hemmetin tikkuja. :D Lakkasin pohjalle valkoisen cremen ja siinä päällä leimaukset MoYou Londonin laatasta jonka numeroa en tietenkään tähän hätään muista enkä älynnyt kirjata sitä ylöskään.
Pakko sanoa, että kyllä mietin kaksi kertaa että uskaltaisinko silti käyttää näitä kynsilleni, oli meinaan sen verran täydellisiä leimauslakkoja! Siis ihan uskomaton pigmentti ja leimaa kuin unelma! Ainoa mikä häiritsi näissä, oli vähän halvahko haju mutta se sallittakoon, jos ne toimii noin älyttömän hyvin. Mä nyt kysyn vielä täällä että kuinka moni on käyttänyt näitä BPS:n leimalakkoja ihan omille kynsilleen?

Valitsin testiin myös siveltimen (klik!) eikä tästäkään ole mitään huonoa sanottavaa. Itse asiassa päin vastoin: Yllätyin tämän laadusta, sillä oletin saavani siveltimen jonka harjakset ovat ruutikuivat ja kovat, mutta tämän sivellinkärki on yllättävän pehmeä ja joustava. Käytän tätä siis kynsinauhojen puhdistukseen, ja ajaa asiansa oikein mainiosti.


Valitsin testiin vielä vaaleanpunaisen, neliön muotoisen leimasinpään (tuohon sopiva varsi multa löytyi entisestään) eikä siitäkään ole mitään huonoa sanottavaa. :) Tyyny on pehmeä ja kevyesti tahmainen, ja nostaa kuvion mallikkaasti. Mii laiks! Ps. Muista käyttää -10% ale käyttämällä koodia STMX31.


8 kommenttia:

  1. Kyllä mä oon uskaltanut käyttää noita leimalakkoja. Eikä oo mitään ongelmia ollut. :)

    VastaaPoista
  2. Joo, mä muistinkin että sä oot käyttänyt! Hmph, silti vähän arveluttaa uskallanko omille kynsille... ääh! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Leimalakkoja tulee kuitenkin niin ohuesti muiden lakkakerrosten päälle, niin oon ajatellut että voin käyttää :)

      Poista
    2. Se on ihan totta. Huolettaa vaan ne yli menneet leimat kun osuu suoraan iholle. Hmph.

      Poista
    3. Niiiiin.. Pitää kokeilla sillai. :D

      Poista
  3. Mä en kyllä uskaltaisi. Niissä on just semmoinen pelottava kiinalakkojen haju. En tosin käyttäisi mitään muitakaan kiinassa valmistettua kosmetiikkatuotetta, mutta jokainen tekee tietenkin itse omat valintansa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kyllä joskus käyttänyt jotain Etude Housen lakkoja ja kieltämättä joskus harrastuksen alussa tilailin aika paljonkin kiinalakkoja eikä niistä mitään oiretta tullut mutta niin. Hmph. Hankala juttu! Mulla on pari meikkipalettia kiinasta ja niitä oon kyllä käyttänyt. :D Äh, ärsyttävää että saa arvuutella uskaltaako vai ei!

      Poista

Kommentti? ♥

Please feel free to comment me also in english! ♥