27. huhtikuuta 2017

Blogitauko

Heippa ihanaiset. Olette ehkä huomannut, että postausten väli on viime kuukausina päässyt pidentymään aika lailla, eikä sisältökään ole ollut enää aikoihin entisenlaisensa. Olen yrittänyt hirveästi saada samanlaisen tunteenpalon aikaiseksi, mitä tähän hommaan ennen oli, mutta en vain ole enää jaksanut panostaa bloggaamiseen. Tuntuu, että kaikki postaukset on pakkopullaa, ja pelkään että se näkyy teille ulospäin. Enkä mä halua olla bloggaaja joka tekee tätä vain siksi koska on se tuntuu velvollisuudelta.




Mitä tulee kynsiin - en ole saanut niihinkään aikaiseksi mitään piiiitkään aikaan. Nakuilla ollaan menty.😅 Intoa kynsien lakkaamiseen ei vain ole enää ollut. En tiedä mistä tämä kaikki johtuu, mutta toivon että se menisi pian ohi ja pääsisin palaamaan tähän maailmaan taas uudella puhdilla ja innolla.😊 Sitä fiilistä odotellessa mä painun nyt hetkeksi aikaa muihin juttuihin ja toivon, että ette silti ihan kokonaan unohtaisi mua, sillä mä tulen kyllä takaisin kun aika on sopiva. Mä en kuitenkaan poistu bloggerista, eli tällä tutulla samalla nimimerkillä kyllä kommentoin edelleen teidän blogeja ja luen postauksia. Adjöö toverit, nähdään taas (toivottavasti pian!) 💙

5 kommenttia:

  1. Toivotaan, että tauko tekee hyvää! :)

    VastaaPoista
  2. En tiedä, tuliko äskeinen kommentti perille, mutta yritän uudestaan! Eli jaksuhali sulle, nyt vaa rentoudut rauhassa ja keräilet intoa ja inspistä! Kyllä se innostus sitten aikanaan palaa :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos murunen. ♥ Eiköhän se innostus sieltä taas palaile. ^__^

      Poista
  3. Mulla oli kans pitkän aikaa sillai et kynsien lakkaus ja postaaminen ei kiinnostanut yhtään. Nyt on kuitenkin pikkuhiljaa taas innostus alkanut kasvaa ja mulla onkin jotain miljoona lakkausta jonossa odottamassa julkaisua :D Toivottavasti sullakin menee pian ohi<3

    VastaaPoista

Kommentti? ♥

Please feel free to comment me also in english! ♥