11. joulukuuta 2014

NOTD: Nude almond

Katselin pari viikkoa sitten instagramissa aivan upeita mantelikynsiä ja siitä asti olen himotellut sellaisia itsellenikin. Tänään sitten kynnet sai kyytiä ja viila sauhusi. Apua!
Tämä on nyt kolmas kerta kun yritän viilata kynteni mantelin muotoiseksi ja...no, en tiedä tykkäänkö näistä vieläkään. :D Luulen, että tällä kertaa kuitenkin odotan tovin että kynnet pääsee kasvamaan ja tuo "terävyys" noista sivuista lähtee ja saan viilattua ne pehmeämmiksi.


Essie - Urban Jungle
Konad - musta (leimauksissa)
Hehe - 018 (leimauslaatta)
Siirtokuvat
Niitit


Oon ihan älyttömän innostunut kun löysin eBaysta superhalvalla leimauslaattoja ja niitä on tipahdellut postissa. :) Facebookissa oli keskusteluakin että kuka niitä feikkilaattoja kannattaa ja kuka ei, mutta itse olen sitä mieltä, että jos eBaysta löydän kivan leimauslaatan edullisesti niin ostan sen kyllä, oli se aito tai ei. Lisäksi jos se vielä toimii moitteetta niin miksikäs en? Tottakai ymmärrän aidon leimauslaatan oston - meneehän se raha silloin oikeaan paikkaan. Ja kyllä minä silti aitojakin ostan. Mutta en usko, että minun feikkilaattojen osto on miltään isommalta firmalta pois. :P
Sitäpaitsi laitoin juuri tilaukseen kolme indie-lakkaa ja postikuluineen päivineen oli aikamoisen suolainen hinta, eli kyllä minä "aitoakin" suosin. ;) Niistä tulossa sitten juttua myöhemmin!

Ostatteko te kaikkialta vai suositteko vain aitoja tuotteita?

xoxo, Katri

16 kommenttia:

  1. Ei näytä ollenkaan kynnet pahalta. Itseasiassa nuo sopivat sulle! :) Kynsissä on jälleen kaunis koristelu<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Fani! Kiva kuulla että sä ainakin tykkäät! ^.^ Kiiitoooossss ♥

      Poista
  2. Kivan malliset kynnet, vaikka mä kyllä tyklään enemmän sun taltoista! :D Mullakin oli yhessä vaiheessa tooosi terävät mantelit, mutta kun kaikki mun ympärillä olevat ihmiset alko olee naarmuilla, niin siirryin suosiolla takaisin talttoihin. :D

    Aidoissa laatoissa on aika suolanen hinta, sen takia mä käytän usein toimivia feikkejä. Vaikka kyllä multa löytyy enemmän aitoja. Mun mielestä sillä ei oo niin väliä mistä ne laatat ostaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin kyllä kieltämättä jotenkin tykästyn enemmän talttoihin mutta jospa nämä tästä kasvaessaan muotoituu enemmän omiksi. :)

      Joo, laatat (aidot) maksaa kyllä aika reippaasti! Sama täällä, mä omistan sekä aitoja että feikkejä. :)

      Poista
  3. Oih, kynnen muoto on muuttunut! Mie ehkä enemmän diggailin talttaa, mutta ei nämä pahat ole ^.^ Vaatii ehkä vain hieman totuttelua :D
    Koristelut on jälleen aivan upeat! Tykkään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama täällä - vaatii itseltäkin totuttelua! :D
      Voi kiitos Nanne! :3

      Poista
  4. Kauniit kynnet, niin muodoltansa kuin koristelultansakin! Omituista, etten ole törmännyt blogiisi aikaisemmin, mutta nyt kun tänne satuin, liityin lukijaksi... Eihän sitä nyt liian montaa kynsiblogia voi koskaan lukea, etenkään, jos ne ovat näin mielenkiintoisia ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooooo mikä hyvän mielen kommentti, kiitos tuhannesti Nena Sofia! ♥ Kyllä tällaisten kommenttien vuoksi kannattaa bloggailla. :3 Tervetuloa lukijaksi! ^.^

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Kiitos Katarooma! Eihän tässä osaa enää mitään järkevää vastata näihin kommentteihin kun aina sieltä tulee vaan kehuja. :3

      Poista
    2. Mitäs teet niin mun mieleisiä lakkauksia... :D

      Poista
  6. Ooh uusi jäsen mantelien kerhoon! :D
    Itse tykästyin manteleihin pikku hiljaa ja ovat minulle mielekkäät, sillä c-kaareni on niin kippura ettei taltat yksinkertaisesti vain pysy talttoina kasvaessaan. :D
    Mun mielestä sun kynnet näyttää kivoille ja kasvaessaan ja "tylsistyessään" ne muokkaantuvat vieläkin paremmiksi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun mantelit on kyllä niin järjettömän kauniit!! Täällä voin vaan kateellisena huokailla... jospa joskus näistä omistakin saisi saman malliset kuin sulla.. :3 ♥
      Kiitos! :)

      Poista
  7. Nyt täytyy kyllä muruseni sanoa (tämä lienee varmaan eka kerta :D), että kynsien muoto on kaunis, mutta lakkaus on omaan silmään vähän mööhhh :D
    Jotenkin tuo ruudukko on "arkisen" näköinen...? Ehkä jos valkoisen creme(?) lakan tilalla olisi jotain metallista, helmiäistä ym. vastaavaa, niin iskisi ehkä enemmän...
    Testaappa joskus jollain eri lakalla, niin selviää, onko se vaan tuo itse lakka vai leimakuva, joka tökkii mulla :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tsihih, kerrankin tällainen kommentti! ;) :D
      Mä sitten taas tykkään tuosta ruudukkokuviosta ihan sikana mutta tosiaan tuo nudepohja on vähän blaah. :D Luulen että esimerkiksi neon-pohjalla tuo musta ruudukko olis aika ihana! Samoin kun tosiaan helmiäinen tai metallinenkin. :) Mutta ehdotuksesi on laitettu korvan taa, jospa joku päivä kokeilisi! ;) ♥

      Poista

Kommentti? ♥

Please feel free to comment me also in english! ♥