8. elokuuta 2015

Ampparifail

Olen taas (olosuhteiden pakosta) ollut useamman päivän ilman kynsilakkaa, ja kuin ihmeen kaupalla kynnet ovat kuitenkin pysyneet ehjinä. Tätä kynsilakkaamistaitoa on näköjään ylläpidettävä tai sen menettää - se tuli huomattua, kun lakkasin ensimmäistä kertaa pariin viikkoon. Tässä siis pienet fail -kynnet teille hihiteltäväksi. :D


Näistä tuli sanalla sanoen hirvittävät, ja putsasin ne pois kynsiltä heti kuvan ottamisen jälkeen. Mitähän mä taas oikein ajattelin kaivaessani esiin mustaa ja keltaista? Kenties ampiaisia? Noh, olisihan kys. väreillä voinut saada aikaan jotain hienoakin, mutta nämä on kuin ala-astelaisen tekemät. :D Jos jotakin hyvää, niin sainpa samalla testattua Born Pretty Storen laatan L012. Sekin oli kyllä pettymys, sillä leima ei tahtonut nousta stamperiin millään, ja siksi kynsilläkin näkyy kuviossa reikiä. Ei sillä, että se voisi enää enempää näitä kynsiä pilata. :D (Muistakaahan, että koodilla STMX31 saatte BPS:ltä 10% alen, ja kys. kaupassa on aina ilmaiset postikulut.)


Mitkä on teidän parhaat 
(tai pahimmat) kynsifailaukset? :D


xoxo, Katri

12 kommenttia:

  1. Mä just eilen laitoin instaan kynnet, jotka ehti olla elävien kirjoissa peräti kymmenen minuuttia. Ihan kamalaa shaibaa tuli tehtyä! Ja vielä kamala homma, kun toista aluslakkaa piti levittää neljä kerrosta. Siis näissä sun kynsissä ei ole mitään vikaa niihin mun omiin verrattuna. Leimaukset meni niin vinoon ja suttuun kuin mahdollista ja oranssi/violetti yhdistelmä ei vaan toimi jos leimauslakka ei ole tarpeeksi pigmenttinen, koska lopputuloshan on väriteorian mukaan ruskea. Mutta joo, mä olen heittänyt mun BPS:n isot laatat jo rosikseen, kun ei kiinnosta tapella niiden kanssa (paitsi se yksi, joka toimii kuin unelma) :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis miten se voikin olla, että joskus onnistuu lakkauksissa kuin vanha tekijä ja toisella kertaa taas tulee niin kamalaa jälkeä että heikompaa hirvittää?! Kyllä sen on pakko olla se kuun asento. :D
      Mä en millään raaski heittää BPS:n laattoja roskiin vaikka ne oliskin kehnoja! Vaikka kyllä pitäis, eihän niillä mitään tee.. :D
      Hei millä nimellä sut löytää instasta?! Mä nimittäin just eilen liityin sinne ja oon vielä kaikesta ihan pihalla, mut minut sieltä löytää nimellä Sitronellanails. :>

      Poista
  2. Musta noi näyttää vaan hyvältä, eikä faililta.

    VastaaPoista
  3. Mun mielestä nuo on tosi kivat! Harmi, että sun BPS-laatta ei toiminut. Mulla on tässä myös BPS-leimausoperaatio meneillään, mutta mulla on kyllä molemmat mun isot laatat toimineet täydellisesti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos,mukava kuulla että tykkäät!
      Mulla on useampi iso laatta BPS:ltä ja on kyllä ihan fifty-fifty: toiset toimii kuin unelma ja toiset ei lainkaan. :(

      Poista
  4. Mun mielestäkään nää ei ole mitenkään Fail! Hyvältä näyttää. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Ehkä itse sit on vain niin kriittinen.. :D ♥

      Poista
  5. No ei nämä kyllä miustakaan mitkään failit ole! :P
    Nätit on ^.^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Nanne! Ihanaa että tykkäät, vaikka omaan silmääni nämä ovatkin ihan surkeat. :D

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Vau! Hauska kuulla tälläsiä kommentteja kynsistä jotka on omasta mielestä ihan superfail. :D
      Kiitos. :)

      Poista

Kommentti? ♥

Please feel free to comment me also in english! ♥