28. tammikuuta 2014

Tiistain pikaiset

Hoho, otsikkokukkanen jälleen.. ;D En sano mitään.
Tällä kertaa halusin kokeilla näille "ovaalin muotoisille" (I wish...) kynsilleni glitterliukuväriä ja lakaksi valikoitui Jordanan glitterlakka Blue Bash. Tämä oli melko haastava työstettävä, sillä sienellä tuputtaessa glitterit ei tahtoneet levittyä kunnolla ja siveltimellä levittäessä glitterit levisi liian harvakselleen. Lopulta kuitenkin näitä kahta tekniikkaa käyttäen sain aikaiseksi tällaiset.


Pakko sanoa, että en kyllä tykkää tästä muodosta omilla kynsilläni - myöskään siksi etten osannut viilata niitä kauniiksi. :D Kyllä se suora malli sopii meikän nakkeihin parhaiten.

Mikä malli teidän kynsiin sopii parhaiten? ^_^

xoxo, Katri

6 kommenttia:

  1. Mäkin tykkäsin siitä sun vanhasta mallista enemmän! :D Mullakin oli monta vuotta tuommonen pyöree malli, kunnes tajusin että suora malli on kivempi! ^__^ <3
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä! :D Mä oon tässä jo harkinnut että jos lyhentäis sittenkin nää sellaisiksi suoriksi. :D Tosin ne kyllä joutuis lyhentämään sitten aika lailla. :s Tosin mulla onneksi kasvaa kynnet tosi nopeasti! :)

      Poista
  2. Mä oon tottunut kanssa suoraan malliin :) Niitä on kaikista kivin koristellakin ja ranskikset sopii hyvin :)
    Ja nämä siniset glitterkynnet näyttää hyviltä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä! Kyllä se suora malli vaan on paras - nyt se tuli todistettua jo toistamiseen. :D
      Kiitos paljon ♥

      Poista

Kommentti? ♥

Please feel free to comment me also in english! ♥