5. tammikuuta 2014

Uusia juttuja!

Olen saanut viime päivinä postissa ihania juttuja ystäviltä! Ensinnäkin Sara lupasi diilata minulle OPI-ystävämyynnistä pari lakkaa ja olin enemmän kuin iloinen saadessani kyseiset muruset hyppysiini! Vanhempien kokoelmien lakat oli tarjouksella 4kpl 20e ja pitihän tuo hyödyntää. ;) Valitsin itselleni seuraavat lakat: Shimmer & Shimmer, Glow Up Already?!, Pink Yet Lavender sekä viimeisen lakan annoin Saran päättää kun mä en keksinyt mikä se neljäs olisi ollut. :D Ja Sarahan valitsi The Impossiblen Kokeilin tuota jo kiekolle ja se on ihana! :3 Kiitos tuhannesti Sara!
Kuvassa oikealla on myös My favourite Ornament jonka tilasin pitkän jahkailun jälkeen eBaysta. Hintaa tälle tuli posteineen n.9e. Olin vähän kahden vaiheilla tämän lakan kanssa mutta kynsille päästessään tämä ihanuus pääsi oikeuksiinsa! Olen myyty. Ja yllättynyt siitä, että vaikkei tämä ole hologlitter, se kimaltaa ihan uskomattomasti! Olen niiiin happy! Kannattiko ostos siis? - Todellakin. (Ps. En tajunnut ottaa kuvaa kynsillä ja nyt ne on jo ihan kuluneet ja lohkeilleet. :D Mutta nou hätä, aion lakata tällä varmasti pian uudelleenkin ja sitten saatte myös kuvat! ^_^)

Viime viikolla tuli postissa myös lahja Anrilta ja olen niin yllättynyt tästä! Deborah Lippmanin lakka, mitä ihmettä! :o Näähän maksaa ihan maltaita! Sävynä Dream a Little Dream of Me ja se on vaaleanpunainen läpikuultava lakka sinisellä shimmerillä. Kokeilin tätä jo kiekolle ja siinä se näyttää todella kauniilta. Jonkun sinisen lakan päälle kerrostettunahan tämä näyttäisi ehkä aika kivalta...? ;) En malta odottaa että pääsen testaamaan tätä!
Lisäksi Anri oli vielä laittanut pakettiin koko kynnen tarroja ja ihanan viestilappusen josta tulin niin hyvälle mielelle.



◕‿◕

KIITOS ANRI.
Mitä teille kuuluu?

8 kommenttia:

  1. Ihania nuo kaikki opit ja deporah<3 Siinä on taas muutama lakka hetkeksi :D <3!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! :33 Ja hihihi eihän nää nyt riitä mihinkään! :D <3

      Poista
  2. No c'moon... Yksi lakka versus 168 luomivärin paletti... :D
    Älähän yhtään ihmettele siellä ;D.
    Mä haluan nähä tuon sun kynsillä, joten pian postausta kehiin!
    Ihanaa että lahja piristi, se oli mulla suurimpana toiveena <3 Oot tärkeä <3
    Ja jälleen kauniita lakkoja oot itsellesi hommannut!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta ei se luomiväripalettikaan silti maltaita maksanut. ;D <3
      Ja piristi todellakin, tulin niin iloiseksi siitä sun viestistä! Oot kultainen. ♥
      Hihii joo, kivoja uutuuksia nämä tosin kuvanlaatu olisi tässä postauksessa saanut olla parempi noiden lakkojen suhteen, tuli vain äkkiä räpsäistyä. :D Hihi!

      Poista

Kommentti? ♥

Please feel free to comment me also in english! ♥