26. tammikuuta 2015

NOTD: Siitä mistä aita on matalin

Näitä kynsimasennuksia tulee ilmeisesti parin kuukauden välein, sillä taas tuntuisi olevan sellainen päällä. Olen ollut jo monta päivää nakukynsillä ja koittanut parhaani mukaan suojata niitä iskuilta - onneksi ne ovatkin pysyneet ehjinä! Olen myös muutamaan otteeseen yrittänyt lakkailla, mutta aina lopputulos on ollut niin hirveä että on manikyyri lähtenyt samantien enkä ole edes kehdannut kuvaa ottaa. :D Tällä kertaa kävi ihan samalla tavalla eka yrityksen jälkeen, joten päätin laittaa kynsille jotain tosi simppeliä. En voi uskoa että pelastin tämän Flormarin neonpinkin lakan kirppislaatikosta!? Kääks! Miten se on sinne joutunut?! Aivan ihana megasuperhohtava neonpinkki ja peittää kahdella vaivattomalla kerroksella. Kuivuu mataksi, mutta päällyslakka korjaa asian. Ihana!

Flormar Matte - M17
MoYou Princess Collection - 14
Konad - musta


Kynsimasentaako teitä? :D

xoxo, Katri

20 kommenttia:

  1. Voi miten ihana lakka tuo tosiaan on! :) Mulla ei kynsimasennusta oo vielä tullu vastaan, vaikka joskus lakkaukset ärsyttää mua, ku ei onnistu miten haluais. >.<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! :) Voih, toi on kyllä tosi raivostuttavaa kun on hieno visio ja sitte se ei onnistukaan! :D

      Poista
  2. Mua kyllä kynsimasentaa todella harvoin. :D Toki ärsyttää jos ei onnistunu aina, mutta ei sillekään voi mitään. :)
    Noi sun kynnet on kyllä todella upeat jälleen!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinä onnekas! :D Mä oon miettiny että onkohan mulla rima liian korkealla kun tuntuu että pitäis aina onnistua jotenkin täydellisesti! Ehkä siitä johtuu masennuskin. :D
      Kiitos muru <3

      Poista
  3. Omasta kirppislaatikosta on kiva tehdä löytöjä! :D
    Ihanan pirteet kynnet oot loihtinut! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! :D Ja saapi vielä halvalla! :D :D
      Älä muuta sano, näissä on kyllä loistetta vaikka muille jakaa! ;) :D

      Poista
  4. Upeat kynnet ja kyllä täälläkin hiukan kynsimasista ilmassa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ja sitä on nähtävästi sitten liikkeellä :D

      Poista
  5. Ei masenna näitten kynsien näkemisen jälkeen. Ihanan piristävät!

    VastaaPoista
  6. Nää on kyllä oikeat piristysruiskeet! :D

    VastaaPoista
  7. Ihanan pirtsakat kynnet! Näillä kyllä luulis kynsimasiksen menevän ohi ^.^
    Kyllähän tuota masista on aina sillon tällön myös täällä, silloin mennään yksivärisillä kynsillä :D

    VastaaPoista
  8. Täytyy katsoa sitten kun nämä on poistanut, että poikiko nämä nyt jotain uutta parempaa ideaa kynsille vai ollaanko vielä masennuksen alhossa.. :'D

    Mun mielestä (omilla kynsillä siis) yksiväriset kynnet on niin tylsät! Mieluummin oon nakuna kuin yksivärisillä. :D

    VastaaPoista
  9. Upeat kynnet ja tuo lakka on ihana. <3

    VastaaPoista
  10. voihan, kyllä se masis menee ohi ! tosi kauniit kynnet, ihanat <3

    VastaaPoista

Kommentti? ♥

Please feel free to comment me also in english! ♥